EvoPlay

EvoPlay este cel mai important dezvoltator de produse și soluții integrate pentru industria jocurilor online. Se specializează în soluții și tehnologii b2b, iar produsele lor sunt folosite de sute de companii din întreaga lume.

EvoPlay este cel mai important dezvoltator de produse și soluții integrate pentru industria jocurilor online. Se specializează în soluții și tehnologii b2b, iar produsele lor sunt folosite de sute de companii din întreaga lume.

Istoric

EvoPlay a fost fondată în 2003 de un grup de antreprenori cu ani de experiență în industria jocurilor online. Produsul lor inițial a fost soluții b2b în domeniul jocurilor și platformelor de jocuri, dar compania s-a extins apoi într-o serie de fuziuni și oferă acum soluții în domeniile: matematica jocurilor de noroc, platforme de jocuri și jocuri, CMS multi-platformă, furnizori de plăți, suport clienți, analize și finanțe, recrutarea și gestionarea traficului.

Produse

EvoPlay oferă cinci produse principale: dezvoltarea jocurilor, o platformă de jocuri, procesarea plăților, marketing online și un call center.

Dezvoltarea de jocuri

EvoPlay folosește tehnologii inovatoare și metode actualizate pentru a crea jocuri online de înaltă calitate. Filozofia lor este că un produs de joc este un număr infinit de idei și soluții îndrăznețe.

Platforma de jocuri

Platforma de jocuri EvoPlay permite o cooperare cuprinzătoare între producătorii de jocuri, site-urile de jocuri și utilizatorii finali. Baza platformei este o arhitectură modulară, iar modulele includ managementul utilizatorilor, statistici, gestionarea conținutului, operațiuni financiare, asistență pentru programe partenere, antifraudă, informații de afaceri, panou de gestionare a conținutului și multe altele.

Procesarea plăților

EvoPlay și-a creat propria platformă de facturare cu flexibilitate încorporată, ceea ce îi permite să se conecteze cu succes la servicii de plată cunoscute precum Visa, MasterCard, QiWi, Neteller, Bitcoin, Skrill, WebMoney și multe altele.

Marketing online

EvoPlay folosește o gamă largă de instrumente moderne de marketing pentru a oferi clienților lor promovarea cu succes a produselor și serviciilor lor. Ei colectează date, planifică campanii de promovare și își folosesc soluțiile proprii în sfera publicității contextuale (SEA) și a publicității mobile, SMM, SEO și copywriting.

Call Center

EvoPlay oferă serviciul de asistență pentru clienți prin chat-uri online, formulare de feedback și telefon. Acest serviciu garantează promptitudinea, eficiența, rezolvarea problemelor și un nivel ridicat de automatizare a proceselor pentru toate etapele interacțiunii cu un client.

Mai Multe Informații

Ai vrea să știi mai multe? Vizitează următorul link pentru mai multe detalii și informații: evoplay.com.

Da! Doresc să știu despre bonusuri exclusive, promoții și știri.

SUBSCRIBE